Проблема з авторизацією вирішена. Якщо хтось не може увійти на форум, прошу писати на пошту admin@surgeryzone.net

Передозування антидепресантами

Гнатюк
Повідомлень: 16
З нами з: 12 березня 2017, 13:06
Спеціальність: лікар ШМД
Звідки: Шепетівка

Передозування антидепресантами

Повідомлення#1 » 24 вересня 2017, 15:15

Була на виклику у дівчинки 13років. В анамнезі хронічна депресія. Стоїть на обліку у психіатра, який призначив їй сонапакс, фінлепсин, паксіл, тазепам по схемі. 3 дні тому збільшив дозування. За словами батьків дівчинка ходила сонна, млява. Погіршення стану з обіду коли дівчинка впала з ліжка, розвинулася блювота, стало викручувати руки і ноги, як при епіприступі, потім дівчинку не змогли розбудити. СМП викликали тільки до ночі (чому не знаю ???). Раніше таких нападів не було.

При огляді дівчинка контакту важко доступна, після повторного прохання відповідає своє ім'я з грубою дизартрією. зіниці широкі, однакові з обох сторін. Плаваючий погляд з великорозмашистим ністагмоїдним компонентом, мозочкова дисоціація в рухах. Тонус м'язів і сила в кінцівках не змінена.

Чи може сонапакс, фінлепсин, паксіл, тазепам при передозуванні давати таку симптоматику? У приймальному відділенні реаніматолог сказав, що ні. Так що трапилося?

Корінь
Повідомлень: 21
З нами з: 24 лютого 2015, 19:51
Спеціальність: наркологія
Звідки: Україна

Re: Передозування антидепресантами

Повідомлення#2 » 24 вересня 2017, 18:11

Фінлепсин часто використовується саме як коректор поведінки.

Хотілося б подивитися на "схему" і бажано почути діагноз дитини (хронічна депрессія- це все-таки не зовсім те...), ну і для повного щастя уточнити анамнез- чи були суїциди, і так далі...

Аватар користувача
Фройд
Повідомлень: 25
З нами з: 23 лютого 2015, 19:12
Спеціальність: лікую психічну патологію
Звідки: Україна

Re: Передозування антидепресантами

Повідомлення#3 » 24 вересня 2017, 19:31

Я як лікар психіатр працюю і з дорослими, і з дітьми. Звичайно випадок для індивідуального уточненого розгляду, але якщо наш психіатр не коновал, то явно працював тільки з дорослими, бо схема дуже жорстка. У дитинстві якщо хтось і наважиться призначити такий вінегрет, то тільки в лікарні. Тазепам можна було б взагалі не давати. І чи була там справжня хронічна депресія (батьки ЧАСТО виголошують те що не можуть самі пояснити) До речі трактування психопатології у дорослих і у дітей повинно бути різним, в дорослій псіхіатрії - процесуальність (як по ендогенному типу так і по органіці), в дитинстві дизонтогенез. Тепер про фінлепсин -в даному випадку використовується як нормотімік (стабілізатор настрою).Тепер про виклик ШМД- ні разу не пам'ятаю випадку, щоб батьки вчасно або взагалі викликали ШМД в подібних ситуаціях або коли самі зі схемою намудрували або просто переплутають. У лікарні в подібних ситуаціях доводиться відразу "відмивати", проблема виявляється вже до сніданку, коли до когось не можуть добудитися. Ну ось приблизно так, якщо що - пишіть.

Дядя Міша
Повідомлень: 94
З нами з: 20 лютого 2015, 00:26
Спеціальність: анестезіолог
Звідки: Полтавщина

Re: Передозування антидепресантами

Повідомлення#4 » 25 вересня 2017, 12:00

По опису, це передозування всім цим барахлом. Причина передозування неясна, цілком може і суїцид бути.

А про висловлювання реаніматолога, рекомендую автору, взагалі ніколи не слухати лікарів цієї спеціальності :)))

Аватар користувача
cool
Повідомлень: 22
З нами з: 23 лютого 2017, 09:10
Спеціальність: ШМД
Звідки: ЦЕМД

Re: Передозування антидепресантами

Повідомлення#5 » 26 вересня 2017, 12:12

Є таке поняття як нейролептичний синдром, він докладно описаний в літературі по фармакології.

Корінь
Повідомлень: 21
З нами з: 24 лютого 2015, 19:51
Спеціальність: наркологія
Звідки: Україна

Re: Передозування антидепресантами

Повідомлення#6 » 28 вересня 2017, 10:11

Нейролептичного синдрому тут як би і ні з чого бути -

Сонапакс дуже слабенький нейролептик ( тіоридазин відрізняється від багатьох інших нейролептиків незначністю, як екстрапірамідних, так і соматовегетативних побічних ефектів)

Гостре отруєння паксілом? З якого переляку 13 річній дитині лікар призначатиме субтоксичну дозу... Якщо прийняти цю версію, то це вже не "гостре отруєння", а самий натуральний суїцид... Власне кажучи по-цьому і виникли питання про анамнез \ діагноз \ схеми \ дози.

Аватар користувача
cool
Повідомлень: 22
З нами з: 23 лютого 2017, 09:10
Спеціальність: ШМД
Звідки: ЦЕМД

Re: Передозування антидепресантами

Повідомлення#7 » 28 вересня 2017, 19:32

По-перше, згадані певні препарати. По-друге, НС включає в себе і дизартрію, і мідріаз, і ністагм і атаксію, а ще тортіколіз, протрузію язика (що і викликає дизартрію найчастіше), і загальмованість аж до сопору. А взагалі, поліпрагмазія- штука непередбачувана. Якщо є можливість-почитайте твори проф. Афанасьєва В.В., дуже корисно.

Корінь
Повідомлень: 21
З нами з: 24 лютого 2015, 19:51
Спеціальність: наркологія
Звідки: Україна

Re: Передозування антидепресантами

Повідомлення#8 » 29 вересня 2017, 11:22

Для НС повинна бути чітка причина-нейролептик ... Сонапакс звичайно нейролептик, але НС все ж давати не повинен....

А ось реакції на пароксетин цікаві, хоча НС назвати їх взагалі-то напевно не можна - механізм дії інший.

Аватар користувача
cool
Повідомлень: 22
З нами з: 23 лютого 2017, 09:10
Спеціальність: ШМД
Звідки: ЦЕМД

Re: Передозування антидепресантами

Повідомлення#9 » 29 вересня 2017, 20:37

не забувайте про індивідуальні особливості пацієнтки. НС на прийом того ж метаклопраміду розвивається далеко не у всіх і не завжди відразу. На прийом сонапакса буває розгорнутий НС, так само як і абортивні форми, бачив різні варіанти, крім усього, має значення експозиція і можливість кумуляції. Коротше, тема неоднозначна, не вистачає конкретики.

Маруся
Повідомлень: 27
З нами з: 21 лютого 2015, 10:27
Спеціальність: психіатр
Звідки: Чернівці

Re: Передозування антидепресантами

Повідомлення#10 » 30 вересня 2017, 14:44

cool писав:не забувайте про індивідуальні особливості пацієнтки. НС на прийом того ж метаклопраміду розвивається далеко не у всіх і не завжди відразу. На прийом сонапакса буває розгорнутий НС, так само як і абортивні форми, бачив різні варіанти, крім усього, має значення експозиція і можливість кумуляції. Коротше, тема неоднозначна, не вистачає конкретики.


Добре хоч Ви згадали, що у хворої є "індивідуальні особливості" -сама головна з яких, те що вона ДИТИНА. Ми не знаємо дозу з'їденого сонапакса, але я бачила слабовиражений нейролептичний синдром на дозі 50мг сонапакса.

Ну а щодо всього іншого, якщо венегрет не винахід лікаря, то може бути і спроба самогубства. А щодо діагнозу є "чудова річ" МКХ-10, яка може трактувати, що завгодно і як завгодно, так само і її саму можна роз'яснювати в зручному для Вас варіанті для оточуючих (іноді так доводиться). Я не лікар СМП, але напевно був можливий варіант розцінки ситуації як отруєння психотропними препаратами + НЗ. І ви абсолютно правильно сказали, що не вистачає конкретики.

Повернутись до “Психіатрія”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: 0 і 0 гостей

cron