Проблема з авторизацією вирішена. Якщо хтось не може увійти на форум, прошу писати на пошту admin@surgeryzone.net

Ускладнення в косметології

vitaliy01010
Повідомлень: 3
З нами з: 24 вересня 2018, 17:28
Спеціальність: лікар загальної практики + косметолог
Звідки: Ковель

Re: Ускладнення в косметології

Повідомлення#11 » 24 вересня 2018, 17:29

Цікаві і рідкісні випадки, алергічна реакція на маркер, на обличчі, а також алергічна реакція на крем траумель, на третій день застосування. Маркер був звичайний, канцелярський, хоча вони кращі, ніж незмивні, траумель не був оригінальним.

Аватар користувача
MrsTanya
Повідомлень: 8
З нами з: 15 вересня 2018, 20:36
Спеціальність: дерматолог
Звідки: Чернівці
Місце роботи: Косметологічний центр

Re: Ускладнення в косметології

Повідомлення#12 » 25 вересня 2018, 16:36

Cпасибі Вам за інформацію про подібні казуїстичні речі. Відносно алергічних реакцій - ми найчастіше спостерігаємо їх на топічні анестетики (зокрема - на емлу). Аж до анафілактичного шоку. Слава Богу і кваліфікації персоналу - все своєчасно і якісно куповано.
ВИСНОВОК - АПТЕЧКА НЕВІДКЛАДНОЇ ДОПОМОГИ ПОВИННА БУТИ В КОЖНОМУ КАБІНЕТІ, ПЕРСОНАЛ ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ ВІДМІННО ЗНАТИ ПРАВИЛА НАДАННЯ НЕВІДКЛАДНОЇ ДОПОМОГИ.

♥Ілона♥
Повідомлень: 6
З нами з: 20 вересня 2018, 23:46
Спеціальність: естетична медицина
Звідки: Че

Re: Ускладнення в косметології

Повідомлення#13 » 26 вересня 2018, 11:59

На початку своєї роботи я запрошувала на всі свої процедури подругу анестезіолога-реаніматолога при всьому параді (Амбу, шок-аптечка).

Аватар користувача
dr.Viktor
Повідомлень: 924
З нами з: 19 березня 2015, 13:56
Звідки: Україна
Спеціальність: Хірург
Звідки: Україна
Місце роботи: Туніс, HRM

Re: Ускладнення в косметології

Повідомлення#14 » 26 вересня 2018, 18:53

♥Ілона♥ писав:На початку своєї роботи я запрошувала на всі свої процедури подругу анестезіолога-реаніматолога при всьому параді (Амбу, шок-аптечка).


Тоді вам залишився "навар від відварених яєць"...?--:-))
Надіюсь на вірне розуміння гумору", бо ж, навіть, "подруга анестезіолог-реаніматолог при всьому параді" не може бути безплатною ...
Успіхів вам і без укладнень, звичайно...
Звідки-:
"Стало жить лучше, стало жить веселей!"
Де і куди-:
"Ще нам Браття Молодії усміхнеться Доля! ТАК!!!"

Аватар користувача
Nata82
Повідомлень: 4
З нами з: 16 вересня 2018, 10:53
Спеціальність: терапевт, косметолог
Звідки: Чернівці

Re: Ускладнення в косметології

Повідомлення#15 » 27 вересня 2018, 11:34

dr.Viktor писав:А це як...?--:
Nata82 писав:1- важливо дотримуватися правила призначення системних ретиноїдів,
2- важливо не забувати про топічну терапію після закінчення системної ...

Дякуєм, "за раніше", за тлумачення пуктів 1-2...


Багато лікарів модифікують призначення препарату виходячи зі свого досвіду, ІМХО це неправильно...
По другому пункту що саме тлумачити? Є ретиноїди у формах для топічної терапії.

Аватар користувача
dr.Viktor
Повідомлень: 924
З нами з: 19 березня 2015, 13:56
Звідки: Україна
Спеціальність: Хірург
Звідки: Україна
Місце роботи: Туніс, HRM

Re: Ускладнення в косметології

Повідомлення#16 » 27 вересня 2018, 20:11

Nata82 писав:1- Багато лікарів модифікують призначення препарату виходячи зі свого досвіду, ІМХО це неправильно...
2- По другому пункту що саме тлумачити? Є ретиноїди у формах для топічної терапії.


Зрозуміло...
Дякую за чіткі відповіді 1-2...
Успіхів.
Звідки-:
"Стало жить лучше, стало жить веселей!"
Де і куди-:
"Ще нам Браття Молодії усміхнеться Доля! ТАК!!!"

Повернутись до “Косметологія”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: 1 і 0 гість

cron