Проблема з авторизацією вирішена. Якщо хтось не може увійти на форум, прошу писати на пошту admin@surgeryzone.net

Ускладнення в косметології

Аватар користувача
MrsTanya
Повідомлень: 8
З нами з: 15 вересня 2018, 20:36
Спеціальність: дерматолог
Звідки: Чернівці
Місце роботи: Косметологічний центр

Ускладнення в косметології

Повідомлення#1 » 15 вересня 2018, 20:37

Шановний колего, які ускладнення Ви найчастіше зустрічали у Вашій практиці?

Наведіть будь ласка три основних. Наприклад: набряки після ін'єкцій наповнювачів (препарати гіалуронової кислоти), алергічні реакції на косметичну продукцію / топічні анестетики, опік після лазерної епіляції.

ВАЖЛИВА ДУМКА КОЖНОГО З ВАС!

Аватар користувача
Nata82
Повідомлень: 4
З нами з: 16 вересня 2018, 10:53
Спеціальність: терапевт, косметолог
Звідки: Чернівці

Re: Ускладнення в косметології

Повідомлення#2 » 16 вересня 2018, 10:55

За частотою:
1. Деформації і фіброзування тканин внаслідок раніше введених недеградуючих наповнювачів.
2. Надмірна гідратація тканин після введення гіалуронової кислоти в ранні терміни після введення, її вакуолізація і набряки тканин в пізні терміни після введення.
3. Естетичні ускладнення - надмірна корекція.

Аватар користувача
MrsTanya
Повідомлень: 8
З нами з: 15 вересня 2018, 20:36
Спеціальність: дерматолог
Звідки: Чернівці
Місце роботи: Косметологічний центр

Re: Ускладнення в косметології

Повідомлення#3 » 17 вересня 2018, 16:27

Дякую Вам за надану інформацію.
Думаю, що лікарі дерматокосметологи з досвідом роботи, що займаються ін'єкційними процедурами, контурною пластикою зокрема, погодяться з даними особливостями недеградуючих і деградуючих філерів на основі ГК.
Скажіть будь ласка, яка Ваша думка - оптимальна тактика щодо профілактики описаних вище особливостей ін'єкційних препаратів (пп. 1-2).
Чи може бути альтернативою їм ліпофілінг / застосування препаратів на основі гідроксиапатиту кальцію ...?

Аватар користувача
dr.Viktor
Повідомлень: 924
З нами з: 19 березня 2015, 13:56
Звідки: Україна
Спеціальність: Хірург
Звідки: Україна
Місце роботи: Туніс, HRM

Re: Ускладнення в косметології

Повідомлення#4 » 17 вересня 2018, 20:41

А дерматологи і косметологи з такими гарними аватарами тільки з Чернівців..-:))
О моі рідні Чернівці і Альмаматер...!
Звідки-:
"Стало жить лучше, стало жить веселей!"
Де і куди-:
"Ще нам Браття Молодії усміхнеться Доля! ТАК!!!"

Аватар користувача
Ілля Пігович
Повідомлень: 1472
З нами з: 18 лютого 2015, 12:05
Спеціальність: хірург
Звідки: Кам'янець-Подільський
Місце роботи: Кам'янець-Подільська міська лікарня №1, хірургічне відділення

Re: Ускладнення в косметології

Повідомлення#5 » 18 вересня 2018, 17:26

Тут шось неспроста)))

♥Ілона♥
Повідомлень: 6
З нами з: 20 вересня 2018, 23:46
Спеціальність: естетична медицина
Звідки: Че

Re: Ускладнення в косметології

Повідомлення#6 » 20 вересня 2018, 23:48

Особисто мене Ілля попросив зареєструватися. По запитанню авторки я би ще додала такий стан, як рецидивуюча форма акне. Дуже складна річ в плані лікування.

Аватар користувача
MrsTanya
Повідомлень: 8
З нами з: 15 вересня 2018, 20:36
Спеціальність: дерматолог
Звідки: Чернівці
Місце роботи: Косметологічний центр

Re: Ускладнення в косметології

Повідомлення#7 » 21 вересня 2018, 11:22

Відносно рецидивуючих форм акне:
це хронічне захворювання має періоди загострення і ремісії. На сьогоднішній день у всьому світі для стійких, важких, безперервно рецидивуючих форм вугрової хвороби або акне в поєднанні з вираженими психоемоційними розладами з приводу захворювання, успішно застосовуються системні ретиноїди, які при при правильному підході і призначенні дозволяють забути про цю недугу. Однак не варто забувати, що причиною гіперпродукції сальних залоз може бути не тільки підвищена чутливість рецепторів шкіри до 5-альфаредуктази, а й зміна рівня статевих гормонів (гіперандрогенія або гіпоестрогенемія) у жінок як фертильного віку, так і менопаузи. Що призводить не тільки до появи різних форм акне, але і змін стану здоров'я в цілому, і ось тут дуже важлива допомога наших колег гінекологів-ендокринологів для досягнення стійкого результату в лікуванні акне.

♥Ілона♥
Повідомлень: 6
З нами з: 20 вересня 2018, 23:46
Спеціальність: естетична медицина
Звідки: Че

Re: Ускладнення в косметології

Повідомлення#8 » 22 вересня 2018, 14:24

Так, дійсно, системні ретиноїди і, при наявності показань, корекція порушеного гормонального фону - основа терапії важких форм акне, в т.ч. часто рецидивуючих, все це використовую в практиці, але деякі форми акне на деякий час дають поліпшення, а потім все по новому

Аватар користувача
Nata82
Повідомлень: 4
З нами з: 16 вересня 2018, 10:53
Спеціальність: терапевт, косметолог
Звідки: Чернівці

Re: Ускладнення в косметології

Повідомлення#9 » 22 вересня 2018, 20:48

Тут важливо розглядати кожен клінічний випадок окремо, важливо дотримуватися правила призначення системних ретиноїдів, важливо не забувати про топічну терапію після закінчення системної ...

Аватар користувача
dr.Viktor
Повідомлень: 924
З нами з: 19 березня 2015, 13:56
Звідки: Україна
Спеціальність: Хірург
Звідки: Україна
Місце роботи: Туніс, HRM

Re: Ускладнення в косметології

Повідомлення#10 » 24 вересня 2018, 02:12

А це як...?--:
Nata82 писав:1- важливо дотримуватися правила призначення системних ретиноїдів,
2- важливо не забувати про топічну терапію після закінчення системної ...

Дякуєм, "за раніше", за тлумачення пуктів 1-2...
Звідки-:
"Стало жить лучше, стало жить веселей!"
Де і куди-:
"Ще нам Браття Молодії усміхнеться Доля! ТАК!!!"

Повернутись до “Косметологія”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: 1 і 0 гість

cron